მამა იობი

ჩიტიპედია გვერდიდან
გადასვლა: ნავიგაცია, ძიება

მამა იობი - ასევე ცნობილია როგორც იობი-ვან კენობი, იობინატორი და იობანივროტი. ობსკურტანიზმის, ანუ მეცნიერებისა და სწავლა-განათლებისადმი, კულტურული პროგრესისადმი მტრული დამოკიდებულების ფუძემდებელი საქართველოში და უბრალო მღვდლის სხეულში განსხეულებული მასონთა რისხვა. იობი არის ზეცის წარგზავნილი ჩვენს ქვეყანაში, რათა აუხილოს თვალი ქართველ ერს და აზიაროს ზეციურ სიბრძნეს.

ნაცების რეჟიმი წლების განმავლობაში დევნიდა და ბინძური მეთოდებით ებრძოდა მამა იობს.მაგრამ ყველაზე ამაზრზენი ფაქტი მოხდა,როდესაც შუა მარხვაში,ვახშამზე,მამა იობს ნივრიან ბადრიჯანში დაჩენჩილი ხორცი შეაპარეს.თუმცა მოხდა სასწაული და მისმა სხეულმა არ მიიღო საკვები."მე გემოზე ვერ გავიგე ხორცის გემო,მაგრამ რაღაც ძალამ ჩამაგონა,რომ საკვები უკუმეგდო"-განაცხადა მამა იობმა.ამან გააჩინა ეჭვი,რომ საკვებში შასაძლოა რაიმე ყოფილიყო გარეული.ამის შემდეგ ბადრიჯანი გაიგზავნა ლაბორატორიაში და მასში საქონლის ხორცის კვალი იქნა აღმოჩენილი.მამა იობის მზარეულმა განაცხადა, რომ ხორცი საკვებში მოხდა სამზარეულოდან გასვლის შემდეგ."ამას შიდა ხელი ურევია და ამას შინაურის მეტი ვერავინ გააკეთებდა"-დასძინა მზარეულმა.აღმოჩნდა,რომ ყველაფერი მგალობლებმა გააჩალიჩეს,მხოლოდ გახუმრების მიზნით.თუმცა მამა იობმა არ ირწმუნა მათი და მოკვეთა ეკლესიიდან.

თავად იობი მოქმედებს რა "საუკეთესო თავდაცვა თავდასხმაა"-ს პრინციპით,ის ყოველ თავის ქადაგებაში ლანძღავს და საუკუნო ტანჯვით ემუქრება მასონებსა და მათი იდეოლოგიის მიმდევრებს.მისი ყოველი შეგონება,ყოველი ფრაზა მისი წმინდა ბაგეებით წარმოთქმული ნამდვილი სიბრძნის საუნჯეა.

ბავშვობა - არ ქონია. დაბადებისთანავე იმდენად ბრძნული და გაცისკროვნებული გამომეტყველება ჰქონია, რომ მშობიარობაზე დამსწრეებში ძრწოლა გამოიწვია. მათ შორის ერთს აღმოხდა ”იობ ტვაიუ მაწ”, რამაც ბავშვის სახელი განსაზღვრა.

ადრეული წლები - როგორც ამბობენ, იობტვაიუმაწმა ერის სულიერ სიმტკიცეზე ზრუნვა ხუთი წლის ასაკიდან დაიწყო, წააჭრა რა მარკატლით ძირში მამამისს სასქესო ორგანო და ამით აღკვეთა ოჯახში ღვთის კურთხევის გარეშე სქესობრივი კავშირი. ამ მოვლენის დროს მამამისმა შვილის სახელი შეჰღაღადა ზეცას, თუმცა ძალა არ ეყო და მხოლოდ ”იობ” დაიძახა. ამ ფაქტის შემდეგ დაირქვა ბავშვმა იობი და მტკიცედ გადაწყვიტა ერის სულიერ და ხორციელ სიჯანსაღეზე ზრუნვა.

სიყრმე - იობმა გადაწყვიტა თანამოაზრეთა შემოკრება და ღვთის პირიდან გადავარდნილების ჭკუაზე მოყვანა. ამ მიზნით საზოგადოებრივ საწყისებზე შეიქმნა ლაშქარი, რომელსაც იობმა სათავეში მამა ბასილი ჩაუყენა. ლაშქარი ტყავს აძრობდა გაფრენილ და მიწაზე მყარად მდგომ იეღოვას მოწმეებს, პარავდა ფეხსაცმელებს მლოცველ მუსლიმებს და კანონიერ ქურდებთან ერთად ათეისტებს ჭეშმარიტ რელიგიაზე მოაქცევდა. იობმა კავშირები დაამყარა გაზეთ ასავალ-დასავალთან, რომელიც იმ პერიოდში არალეგალურად იბეჭდებოდა. სტამბაში იობი საღამოობით თვითონ კეცავდა დაბეჭდილ გაზეთებს, დილაობით კი ანაფორის ქვევიდან ურიგებდა სულიერ საზრდოს დანატრებულ მრევლს.

შუა ხნის იობი - უკვე ნაკითხი, ლიდერის თვისებებით და არამართლმადიდებელთა სიძულვილით შემკული იყო. ამავე პერიოდში ის დაუფიქრდა გლობალიზაციის საკითხებს და მიხვდა, რომ მისი ახალგაზრდობის ნამოქმედარი მამამისთან მიმართებაში ერთად-ერთი გამოსავალი იყო ერის დასაცავად. ამ პერიოდში კი სულიერებაზე შეტევა გახშირდა - გამოჩნდნენ მამათმავლები, რომლებიც, იობის აზრით, მის უკვე მომჩვარულ მკერდს უშნოდ უმზერდნენ. საქართველოში გამოჩნდნენ ახალი ძალები, რომლებიც იობის ჯიპზე, მამულებზე და შემოწირულობის განკარგვაზე ალაპარაკდნენ. ამ დროს იობი იკრებს ძალებს უსჯულოების ხელით მოქმედ მხეცზე საბოლოო შეტევისთვის.

სიბერე - და აღმავლობის ხანა იობისა დაემთხვა ერთმანეთს. სულ უფრო მეტი ადამიანი უსმენს იობის შეგონებებს მხეცის და ჩიპიანი პირადობის მოწმობების იდენტობის, ღმერთის კურთხევით ჭარბი რაოდენობის შვილების გაჩენის, მისი ჯიპის პადმატორნი ტულკების უფასოდ შეცვლის, თავის დაბანისას შამპუნის გამოყენების დაუშვებლობის შესახებ. ქადაგებათა მრავალფეროვნებამ მას იობი-ვან-კენობის, ანუ მაზგაიობების სულიერი ლიდერის სახელი მოუპოვა. დღემდე ის რჩება ერის სულიერი წინამძღვრის ერთ-ერთ ხელად და სულიერი სიმტკიცის თვალსაჩინო მაგალითად.

ხანდაზმულობის პერიოდში ანდაზისა არ იყოს ბერდება და ყლევდებაო იობ-ვან-ჰელსინგმა შეურიგებელი ბრძოლა გამოუცხადა წყვდიადის საუფლოს დიად თავადებს, ეგზორციზმის მისეულ ეპიკურ ჟანრს აღტაცებაში მოყავს, წმინდა გიორგი განრისხებულიას ავტორნი, მაგალითად როდესაც ერთ შიგ კვეთებულ შუახნის კლიმაქსმოძალებულ ქალბატონს ეშმაკთა განსხმის დიად რიტუალს აღუვლენდა, მზაკვარმა ეშმაკმა შემზარავი ხმით იყვირა, არ გავალ ჩემია! რაზედაც იობ ჰენსილგმა ბარიტონით მიუგო, "შენია რო მოჯვავს ჟენია" და აუღელვებლად განაგრძო კვეთებულის შელოცვა, გინნა იყავ მამრი, გინა მდედრი, გინა შარაზე მოხეტიალე, გინა სასაფლაოს უჟმური, გინა მურმანისთვის ფეტვის მიმცემი, გინდა ნაც ნაწყლი, გინა ქოცი, გრისხავდეს იაღოვა ომბოსის მბრძანებელიო, რაზედაც შიგ კვეთებულს მეტისმეტი შეჭირვებისგან ზმუილი აღმოხდა, ძმებოო სატანებოოო მიშველეთ მენძრევაო. აღსანიშნავია რიტუალის პროლოგიც სადაც იობ-ვან-ჰელსინგი განსხმული ეშმაკებისაგან თავისუფალ მხევალს ვითარცა მისი კალიბრისასას მიმართავს. ალისასა, მალისასა, შეგილოცავ თვალისასა, პირი ქენი წყლისკენ, ტრაკი ჩემი ყლისკენ-ო.

ეგზორცისტული ბრძოლა იობ ვან-ჰელსინგისა ამით არ ამოწურულა, მას ბევრჯერ უღრიალებია ზაპოიაკიდებული შამანები, დუყლუყნაჭამი ირმები და ძუძუატროფირებული მუზები, მისი ეს ჰობი, თვალსაწიერიდან არ გამოპარვია მამა აკაკი კაკი კაკოს და უთქვამს იობ ნუ პერეხვატჩიკობ, კვეთებულთა გზა მეტეხში მოდისო, იობ ვან ჰელსინგს უპასუხია, არ გავნებთ თვარა თქვენ იცით მთიდან ყვირილი ბუღისაო.


Icon edit.png
დაუმთავრებელი სტატია ეს დაუმთავრებელი სტატიაა ან უბრალოდ არცისე შეეფერება ჩვენს სატირულ-იუმორისტულ სტანდარტებს. თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ ჩიტიპედიას და შეავსოთ იგი.
პირადი ხელსაწყოები
სახელთა სივრცე

ვარიანტები
მოქმედებები
ნავიგაცია
ინსტრუმენტები